Bakım ve Servis
Günümüz iş dünyasında müşteri memnuniyeti işletmeler için en etkili ölçeklerden biridir. Satış sonrası destek, ürün veya hizmet satın alındıktan sonra müşteriye sağlanan teknik destektir.
Satış sonrası hizmetin niteliği sektöre ve ürüne bağlı olarak değişiklik gösterebilir. En yaygın satış sonrası hizmet türleri şu şekilde sıralanabilir:
- Kurulum öncesi hizmetler (örneğin; kurulum kılavuzu)
- Kullanıcı eğitimi
- Garanti hizmetleri
- Online destek
- İade / değiştirme
- Yedek parça desteği
- Arıza tespit ve giderme
- Bakım anlaşmaları
- Yükseltmeler / güncellemeler
Şirketler, genellikle daha yüksek müşteri memnuniyeti, marka bağlılığı ve hatta kulaktan kulağa pazarlamaya yol açtığı için satış sonrası desteği bir iş stratejisi olarak kullanır. Satış sonrası destek süreçlerinde otomasyona yer verilmesi işleri kolaylaştırarak müşterilerle ilişkilerin kolaylıkla yürütülmesini sağlar.
EMDOS sadece satış süreçlerinde değil satış sonrası süreçlerinizde de sizlere destek olmaktadır.